lørdag 23. februar 2013

OUAS februar.... BFF

Temaet på Onceuponasketch denne måneden er kjærlighet, og da valgte jeg å scrappe bilde av minstemor og hennes bestevenninne. De er såå glade i hverandre, og maser etter å være sammen hver dag etter barnehagen. De får visst aldri nok:-). Alt Mathilde lager skal hun gi til venninna, og er de ikke sammen så sier hun hele tiden at hun savner henne så..
Jeg har ørten uåpna kits liggende, og fant frem ett jeg har brukt litt i det siste fra BellaCarte. Uvante farger å scrappe sammen, men synes brunt, gult og rosa gikk fint jeg:-)

The theme at OUAS this month is "Love", and I chose to do a layout of my girl and her very best friend. They are always together in the kindergarden, and every day when we pick them up, they ask if they can go visit each other  in the afternoon.. If they`re not together - my girl miss her so.. I have a tag with journaling under the picture telling this story.
I have used one of many unopened kits I have, and thought the color combo of brown, pink and yellow turned out better than I thought it would... 
Wish you all a great weekend.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Denne var veldig lekker!!!Liker hvordan du bruker doilies<3

EFI sa...

So cutie and lovely page! Thank you so much for playing along with us at OUAS!

Kay F sa...

Awww how sweet! It's those early best friends that can be so very meaningful to children--how great that you captured this memory. Great interpretation of the sketch & challenge. Thanks for joining us at OUAS!

Bloggarkiv