mandag 3. juni 2013

Påskeprinsessen - Christin-style..

Denne månedens utfordring hos Papirdesign, er å bli inspirert av eller lifte noen i Designteamet. Vi i DT har også latt oss inspirere av/liftet hverandre, og jeg skulle bli inspirert av flinke Christin... Snakk om å få prestasjonsangst..
Jeg lagde først bakgrunn Christin-style, og brukte så masse lag på lag, avrundet med noen doilies her og der.. Det ble vel ikke Christinkvalitet, men håper dere ser at jeg ble inspirert av akkurat henne her.

This months challenge over at the papirdesignblog, is to be inspired by - or to lift something in the blog. The DT has also done that, and I got Christin Grønnslett - Boy did I feel the pressure!!
I started making a background Christin-style, added lots of layers with some doilies inbetween. It did not turn out as beautiful as her projects are, but I hope you see who I got inspired by;-)
Alle arkene er fra Papirdesign - noen gamle, og noen helt nye. Swirl, bakgrunnsstempel, hjerte-chipboard og alfabetstickers er fra Papirdesign, mens blomst og lysekronestempel og noe chipboard er fra andre produsenter.

All the papers are from papirdesign. The alphabetstickers, swirl, chipboardhearts, and ome of the stamps are also from Papirdesign.

Wish you all a good week!!

1 kommentar:

Chantal Vandenberg sa...

So pretty and very beautiful!

Bloggarkiv