Jeg har ryddet litt på scrapperommet, og har funnet masse resteark, og småting som ikke har blitt puttet på rett plass igjen. Utfordret meg selv til å lage noen superkjappe kort til barnebursdager..
Det ble ganske mange - men her har dere tre stk.. Fikk også endelig tatt i bruk vannmalinga til ungene også - lol... Neste gang må jeg prøve på en layout..
I have tried to clean up my scrap room, and I found lots of papers, and embellishments that in a mysterious way had piled up in a corner.. I decided to make some quick cards with some of it for all the birthdays that always takes me by surprise. I also took the chance on trying the watercolors that "everybody" uses these days. It was fun - I`ll try it on a layout soon...
A little reminder on your chance to get 10% off the fabulous sketchbook Creating with Sketches vol.3





Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar